Hodnocení obchodu
Pokoušela jsem se dovolat. Bohužel nikdo nezvedal telefon. Zboží stále nikde. Byla jsem nucena nakoupit jinde.
22.12.2017
Vzhledem k tomu, že mě reakce obchodu zarazila, musím opravdu proti-reagovat.
Objednávku jsem vytvořila 25.11. – vy jste zjistili až 27 že produkt u kterého bylo skladem nemáte? Dále informace z vaší strany – „Napsat mail“ – opravdu velmi šalamounsky napsané. Napsat mail, neznamená, že jste ho opravdu napsali, jelikož žádný mail jsem od vás neobdržela, když pominu newsletter, který jsem nežádala a neregistrovala a až včera 19.12. jste se uráčili mi napsat, že když nereaguji na e-mail (který mi od vás ani nepřišel), tak objednávku stornujete. Místo lží, které uvádíte pod mým komentářem, bych raději uvítala omluvu, než tuhle lež. V první řadě si dejte do pořádku e-maily, které mi od vás chodí jen s objednávkou a se stornem, mezitím nic, krom newsletteru a dále pokud k vám volám, považuji minimálně za slušnost, zavolat zpět. Ano, možná jsem se uklepla v čísle, ovšem kontakt jsem zkoušela i z mojí strany. Bohužel z vaší strany bez reakce. V neposlední řadě mě absolutně nezajímala vaše interní komunikace, kterou se snažíte zachraňovat zmařenou situaci, ale jako zákaznici mě zajímala minimálně informace o tom, kdy obdržím zboží. I přesto všechno vám děkuji za nepravdivou interní poznámku ;) Iva
(Administrátor)
Dobry den, zde kopiruji nase interni poznamky zakaznicke podpory k vasi objednavce:
27.11 Royal Mass 3kg jahoda-banán, vyprodaný, špatné telefonní číslo. Napsat email.
8.12. Patek: Odeslan druhy email. R.
15.12 Voláno, telefon nedostupný.
18.12 Pondělí: storno - neodepisuje, telefon nefunguje.
Snad jste to jinde vyresila. Prejeme hezky den a krasne a klidne Vánoce. :-) Roman
(Administrátor)
Děkujeme, Lído.. :-) Roman
Objednávku jsem telefonicky zrušila a přesto byla doručována.
(Administrátor)
Dobry den, objednavku jste udelala 23.10. a hned 23. rijna jsme odesilali. 3.11. se nam balicek vratil. Chteli jsme vam volat, ale zadala jste spatne tel. cislo, poslali jsme email, ale ten zustal bez odezvy, az do ted, kdy pisete vas nazor. Dekujeme za vyjadreni. :-) Roman
Dobrá komunikace a rychle dodani
(Administrátor)
Franto, diky za koment, vazime si toho. ;-) Roman
přehlednost
ceny
dostupnost výdejního místa
(Administrátor)
Dekujeme za zminene klady a vyhody. :-) Roman
Komunikace výborná
Potřebovala jsem poradit s velikostí a okamžitě jsem mailem dostala
odpověď .Díky pracovníkům/ovi/ za ochotnou informaci.
(Administrátor)
Děkujeme za pochvalu a komentář, rádi jsme pomohli. :-) Roman
Řekl bych že super obchod. A uz jen ten šejkr zdarma jako překvapení v balíku bylo super. Díky moc
(Administrátor)
Moc diky, radi vam delame radost. :-) Roman
Obchod na mne zanechal dojem, naprosto spolehlivý, rychlý, ceny obvyklé .... za nákup jsem dostala dáreček.
(Administrátor)
Dekujeme za tak vysoke hodnoceni. Prejeme Vam hezky den, Bětko. :-) Roman
Potěšilo dost vzorků a hlavně šejkr.
(Administrátor)
Děkujeme za koment, Pavle, jsme radi. :-) Roman
(Administrátor)
Děkujeme vam za recenzi, Dane. Roman
Děkuji obchodu za reklamní shaker, neb objednaný "granát" je na dvě věci..
(Administrátor)
Děkujeme za vaši zpetnou vazbu.. :-) Roman
Rychlost dodání, perfektní cena, výborná komunikace a navíc přiložené dárky k zásilce, vitamíny a šejkr - u prodejce určitě objednám znovu.
(Administrátor)
Diky moc za koment, at vse perfektne poslouzi. :-) Roman
Komunikace super, transport zajištěn dobře zabaleným balíkem a tomu navíc i dárek v podobě shakeru :)
(Administrátor)
Dobry den, moc dekujeme. Jsme radi a tesi nas, ze jste spokojen. .-) Roman
(Administrátor)
Dobry den, ano nepodarilo se dorucit, jelikoz vyrobce v tento moment nema tu prichut co jste zvolila skladem. Omlouvame se. Penize uz jsme vam odeslali z naseho uctu zpet. Hezky den, Roman
Zdarma shaker + vzorky
(Administrátor)
Dekujeme za feedback. :-) Roman
(Administrátor)
Dobrý den, Milane, to nás mrzi. Máte pravdu, v tomto případě byla chyba na naší straně. Omlouváme se. Roman
Bez jediného problému. Rychlost a kvalita jsou hlavní přednosti tohoto obchodu. Jen tak dal
(Administrátor)
Dobry den, Martine, děkujeme vám za komentář. :-) Roman
Bohužel jsem musela zboží vrátit, nesedělo. Ale to není vinou obchodu. Dodání byl okamžité stejně jako vrácení peněz. V balíčku byl nečekaný hodnotný dárek. Obchod vřele doporučuji.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi. :-)
Roman
čekám už dlohou na mojí obědnávku a ještě mi nedorazila ...
(Administrátor)
Dobry den, Adame, napiste mi prosim na roman@fitnessgym.cz a situaci vyresime. Děkuji, Roman
HNUS!!!
(Administrátor)
Dobrý den, Jiří, během srpna nás potkaly personální potíže. Omlouváme se za potíže a přejeme Vám hezký den. Roman